Djur



Jag älskar djur. Dom är varelser som alltid får mig att le och jag litar faktiskt mer på djur än människor. Dom sårar mig inte. Dom sviker mig inte.
Nu inser jag att det är ett mycket klassiskt beteende för en autist att föredra djur, men det är verkligen nått speciellt.
Att sitta bredvid en sprallig valp som biter i skosnörena, det får hjärtat att smälta. Att ha en katt som stryker sig mot en och kurrar, ja det smälter också hjärtat.

Jag har träffat väldigt många djur och varit med om mycket tillsammans med dom. Jag gick upp mitt i natten för att se en häst föla. Jag har vart i djungeln och sett elefanter, vildsvin och bufflon. Jag har också sett jättesköldpaddor, simmat med delfiner och hållt i en pytonorm. har dessutom klappat åsnor, alpackor, och pratat med papegojor!
sedan har jag ju såklart träffat alla vanliga djur, hund katt häst ko lamm och sådant.

Så jag har verkligen fått äran att göra saker som många djurälskare drömmer om. Det är ju minnen som aldrig kommer försvinna.


Sagt av folket
Postat av: Anonym

Du glömde att du träffat vargar.

2012-06-04 @ 21:31:12

Snacka på:

Nick:
Minns mej

E-postadress: (skit i denna)

URL/Bloggadress: Fyll i så jag kan besöka!

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0